Huawei wil niet focussen op prijzen

Met Huawei gaat het de afgelopen tijd net even ondermaats als we de cijfers volgen en het bedrijf wil hier natuurlijk graag de nodige verandering in brengen. Zij hebben echter aangekondigd dat zij niet het inmiddels wat verloren marktaandeel terug willen krijgen door middel van het stunten met prijzen voor hun mobiele telefoons, want Huawei zou dan teveel van haar strategie afwijken en dat is niet de bedoeling. Uiteraard moet Huawei wel iets gaan veranderen natuurlijk, want geheel vanzelf zullen ze hun marktaandeel niet kunnen laten groeien. De manier waarop Huawei dit aan wil gaan pakken is naar eigen zeggen door nog meer de focus te leggen op de gebruiker. Immers, een mobiele telefoon die fantastisch in gebruik is is de beste reclame die je als telefoonmerk kunt hebben en dit wil Huawei dan ook voor elkaar boksen door hier nog meer de focus op te gaan leggen dan normaal al het geval is.

Ervaring van de gebruiker

Het is de ervaring van de gebruik die telt volgens Huawei. Apple is hier natuurlijk een meester in, want door de fantastische ervaring die de gebruiker heeft verkoopt het product zich vervolgens natuurlijk vanzelf. Dat is dus iets waar ook Huawei nu de focus op heeft liggen en we zijn dan ook heel benieuwd welke mobiele telefoons we nog mogen gaan verwachten van Huawei die aan een dergelijk beeld voldoen.